Loading

| Posted in

UN
Lambang UN itu sendiri adalah Olive Wheat And Grain.
Adakah Bishop ini sengaja mereka cerita tentang UN ini?
Oh, tidak.
UN adalah antara pelan mereka untuk mewujudkan One World Government tidak lama lagi.
Masih ingat lagi slogan 1 Israel ?
Masih ingat lagi slogan 1 Singapore ?
Masih ingat lagi slogan 1 Malaysia ?

Bishop ; dulu dari kampung kamu, Malaysia
ada pemimpin kamu yg telah memerintah selama 20 tahun diundang menemui Paus John Paul ii,
dan pemimpin kamu telah ditanya tentang pencapaian Benedictine Order di sana
Paus John Paul ii sangat gembira dengan pemimpin kamu yg sukakan org2 jepun…

”dasar pandang ke timur”…
dia selalu mengulang-ulang ayat ini kpd Paus John Paul ii.

Ramai orang menuntut ilmu kerana pangkat dan kedudukan.
Ini adalah salah satu tanda kiamat.
Keadaan ini bertepatan dengan situasi sekarang,
orang menuntut ilmu kerana mahu mengejar pangkat,
kedudukan harta !
Bertepatan dengan kata-kata Bishop tersebut di bawah.

Bishop; Benedictine Order telah berkuasa terhadap semua manusia di planet ini,
tiada siapa dapat melarikan diri…
malah manusia berebut2 memilikinya..
Mereka sangat menyayangi diri sendiri,
malah mereka akan mempertahankan maruah ini dengan apa cara sekalipun…
kami x perlu buat apa2 pun..
percayalah seperti ‘cantus’…
kami juga memberikan pakaian yang indah kepada mereka ini…
mereka benar2 sukakannya..

Bishop itu juga tidak kisah rahsia sebegini disebarkan
kerana dia tahu ramai antara kita tidak percaya dengan semua ini.
Ada beberapa faktor yang menyebabkan mereka tidak percaya,
antaranya ialah minda mereka terlalu lama terpenjara oleh Sistem Al-Masih Dajal.

Bishop; Saya izinkan untuk kamu cerita perkara ini kpd org2 islam…..
kamu akan lihat mereka akan berkata kpd kamu “kamu dan cerita kamu semuanya tipu belaka”


Dialog Temubual (Bahagian 2/3):


Bishop ; sudah lama kamu tidak kelihatan,
ke mana kamu telah pergi..
pak cik kamu tu kesunyian…

Aku; saya pergi balik kampong sekejap…
ada hal sikit…
Bishop ;hmmm….
buat persiapan ke…
(terkedu tekak aku bile dia kata macam tu)

Aku; takdalah…..
Cuma jumpa kawan-kawan lama jer…
Bishop ; semua tu sia-sia saje,
di dapur rumah saya pun hanya cukup untuk sehari-harian



Aku ; tak jugak….
selain tu saya ada kumpulkan peristiwa dan berita2 di kampong saya ,
surat khabar bertarikh sebelum kemerdekaan sehinggalah sebelum saya meninggalkan Malaysia…
kemudian saya suruh peguam saya susun setiap perlembagaan undang-undang dari yg paling besar hinggalah yg paling kecil
menjadi bentuk seperti pokok yg ada dahan dan ranting sehingga daunnya,

Saya sewa sebuah dewan
dan mengupah orang menulisnya di atas kertas
dan susun kertas 1 persatu mengikut susunannya
sehingga penuh lantai dewan sampai kaki lima….
kertas ini bewarna hitam
kemudian saya minta peguam saya trace record kes mahkamah yg pernah berlaku di Malaysia
dan tulis di atas kertas dan susun kes mengikut kertas hitam tadi (kes yg berdasarkan peruntukan undang2) ….
Kertas mahkamah ini bewarna coklat dan ditampal diatas kertas hitam itu….

Disebuah dewan yg lain…
Kemudian susun organisasi kerajaan,
kementerian,
jabatan mengikut pokok dan rantingnya…
kertas kerajaan ini bewarna biru…
selepas itu kami susun fungsi dan duti-duti setiap organisasi kerajaan ini di atas kertas hijau…
kertas hijau ditampal di atas kertas biru

Di sebuah dewan yg lain juga…
Susun organisasi kerajaan dari pemerintah,
menteri,
pegawai-pegawai kerajaan..
(susun mengikut gred jawatan)
organisasi kerajaan ini kertasnya bewarna merah…..
kemudian tugas-tugas jawatan ditulis di atas kertas oren…
kertas oren di tampal di atas kertas merah…

Dan di 6 dewan yg terakhir…
dewan yg paling besar….
ini yg paling sukar…
kami menyusun setiap peristiwa2 dan berita2
yg berlaku selama lebih 50 tahun,365 hari setahun,30 hari sebulan,7hari seminggu,24 jam 1 hari..
Kertas peristiwa ini bewarna kuning….
pokok dan dahanya berdasarkan turutan tarikh…
Dan banyak juga duit dan org yg saya belanjakan untuk kerja2 ini….

Bishop ; jika org lain tahu,
org akan kata kamu ni kurang siuman….
tapi tidak bagi saya…
kamu mencari sesuatu yg org lain tidak pedulikan….
tapi kamu akan menemui jalan buntu semasa menyusun semua ini…

Aku; betul tu pak cik….
tapi macmana pak cik tau
Bishop ; kamu mahu melihat “benedictine order” dengan seluas mata memandang….
Kamu mahu tahu bagaimana benedictine order ini berhasil…
Tapi susunan itu banyak kekuranganya…
Manusia yg perlu menggerakkanya…
Kamu tidak akan mampu menulis bilangan manusia di atas kertas..

Aku ; org2 pak cik mesti pernah buat perkara seperti ini…betul tak?..
saya rasa mungkin Vatican telah menyusulnya beratus tahun dahulu…
itu anggapan saya saja..
Bishop ; kami tidak pernah tulis ianya di atas kertas sekalipun…..
Ia hanya bermain di kepala kami saja..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...